I could be your sea of sand 我可以是你的沙之海
I could be your warmth of desire 我可以是你渴望的热情
I could be your prayer of hope 我可以是你希望的祈祷
I could be your gift to everyday 我可以是你每天的礼物

I could be your tide of heaven 我可以是你天堂的潮水
I could be a hint of what’s to come 我可以是一条未来的线索
I could be ordinary 我可以是平凡的
I could be the one 我可以是你的真命天女

I could be your blue eyed angel 我可以是你蓝色眼睛的天使
I could be the storm before the calm 我可以是宁静前的风暴
I could be your secret pleasure 我可以是你心底的愿望
I could be your well wishing well 我可以是许愿井
I could be your breath of life 我可以是你生命的气息
I could be your European dream 我可以是欧洲的梦想
I could be ordinary 我可以是平凡的
I could be the one 我可以是你的真命天女

Now I would lie here in the darkness 现在我愿意在黑暗中躺在这里
Now I would lie here for all time 现在我愿意永远在这里
Now I would lie here watching over you 现在我愿意永远在这里守护着你
Comfort you 安慰你
Sing to you 为你歌唱

I could be your worry partner 我可以是你烦恼的分担者
I could be your socialite 我可以是你的社交名流
I could be your green eyed monster 我可以是你的绿眼妖精
I could be your force of light 我可以是你的光之力量
I could be your temple garden 我可以是你的圣殿花园
I could be your tender hearted child 我可以是你温柔的孩子
I could be ordinary 我可以是平凡的
I could be the one 我可以是你的真命天女

Now I would lie here in the darkness 现在我愿意在黑暗中躺在这里
Now I would lie here for all time 现在我愿意永远在这里
Now I would lie here watching over you 现在我愿意永远在这里守护着你
Comfort you 安慰你
Sing to you 为你歌唱

Will I ever change the journey 我会改变那旅程么?
Will the hushed tones disappear 那安静的音调会消失么?
Oh little Rita 哦小丽塔
Let me hold you 让我支撑着你
Oh little Rita 哦小丽塔
Let me love you 让我爱着你

I could be your leafy island 我可以是你的树之岛
I could be your thunder in the clouds 我可以是你的云中雷鸣
I could be your dark enclosure 我可以是你的黑色栅栏
I could be your romantic soul 我可以是你的浪漫灵魂
I could be your small beginning 我可以是你的微小萌芽
I could be your suit in universe 我可以是你的万物之衣
I could be ordinary 我可以是平凡的
I could be the one 我可以是你的真命天女

I could be ordinary 我可以是平凡的
I could be the one 我可以是你的真命天女

I could be ordinary 我可以是平凡的
I could be the one 我可以是你的真命天女
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Una 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()